Evaluering af Søften Markedsdag 2016

Referat af Søften Markedsdag 2016 evalueringsmøde

 

1. Bordet rundt – personlige oplevelser af dagen

- Koordinering ved opstilling kunne være bedre

- Kaffetelt bør placeres ved borde. Gerne sammen med slik/øl mv.

- Popcorn bør ikke skulle kunne gives væk af partierne (med mindre købt ved SGFs venner)

- Aktiviteter ved/i søen var gode

- Der var for dårlig presseomtale

- Brochuren var blevet virkelig god

- En af udstillerne kom for sent på trods af præcisering af mødetidspukt

- Lyden blev for høj så folk i standene tæt på ikke kunne tale sammen

- Placering af stand for landsbyrådet bør flyttes så den ligger sammen med politikerne

- Bænke mv. blev brugt godt

- Der ønkes bedre sammenhæng ml. forsamlingshuset og pladsen

- Børnelopperne fungerede godt

- Mange invitationer givet, og flere kom med afbud i allersidste øjeblik

- Der var et godt flow i standene (mixet passende)

- Sømblokken blev ikke benyttet nok

- Generelt godt arrangement. Det virkede hyggeligt

- Ønske om flere højttalere (dog med risiko for ekko)

- Spejderne var placeret godt

- Udsyn til scenen kunne være bedre

- Omdeling af brochurerne bør være bedre (men så kan vi nok ikke få gjort det gratis)

- Penge for stadepladser (vi kunne sagtens have opkrævet noget hos de sælgende)

- Politikerne bør være mere om sig

 

2. Møderække og form

- Enighed om at det fortsætter som hidtil

 

3. Foreningerne

- Var alle udbredt tilfredse med forløbet og selve arrangementet

 

4. Sceneoptræden

- Var OK. Afbud fra klubben, men der kommer dog sikkert musik derfra igen til næste år

 

5. Udstillerne

- Præget af sene afbud. En af udstillerne, der kom for sent, skal til næste år have indskærpet mødetidspunkt

 

6. Politikerne

- Der er kommunalvalg næste år. Der overvejes at lave et fællesarrangement. Evt. tovtrækkeri

 

7. Markedspladsens opbygning

– Flytning af det store telt til midt på pladsen blev drøftet sammen med mulig flytning af politikerne

 

8. Fra Ris og Ros kassen

- Der bør være endnu flere boder. Der blev efterlyst issalg, men der var is til salg.

- Brug af Rema blev drøftet. Der er håb om at Christian vil være med næste år

 

9. Økonomi

- Er positiv. Foreløbig melding om overskud på lidt over 3.000,- kr.

 

10. Ideer til næste år

– Større scenetelt. Hanne vil forsøge at få et prisoverslag og søge nogle fonde om midler

- Mandehjørne forsøges udbygget

 

11. Dato for næste år

- 2. lørdag i juni (10.6.2017)

 

12. Projektledelse af Søften Markedsdag 2017

- Niels Karsten ønsker at gå af. Tager dog 1 år mere mod uddelegering af pkt. 4-7.

 

13. Eventuelt

- Vedr. brandinspektion SKAL materiellet være på plads (og virke) til næste gang, da vi ikke kan forvente en lig så venlig stemt inspektion næste gang.

 

 

 

 

 

 

 

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>